kokusudalin düşük yapıp farkına varmamış olabilir miyim mi diyorsunuz yani..o derce bilgim yok ama Ben 2 düşük yaptım. Yani birinde kalbi durdu kürtaj oldum. İkincisinde 2 gün adet gecikmesi ile öğrendim 10 gün sonra adet sancısı ve kanama ile düşük yaptım parça kalınca da kürtaj oldum..şöyle söylim hamile olduğumu bilmesem adet olucam zannederdim öyle bi sancı ve adet kanaması gibi kanama geldi.. Ama adetiniz gecikince anlarsınız tahmini