Unibabyyy kızamık aşısında bildiğim kadarıyla yumurta beyazı var ondan olmuş olabilir
Balkupu aynen ondanmış Allaha şükür ağır değildi serumla hafifledi hemen
Unibabyyy geçmiş olsun
Balkupu teşekkür ederim