Unibabyyy Bebeğim 9 aylık bugün kızamık aşısı oldu hemşire biraz döküntü ve kızarıklık olabileceğini söyledi ama her tarafı çok kızardı yüzü bile ve çok Kaşınıyo bu kadari normal mi acaba görünce korktum
Eymenduygy Unibabyyy bize şişip kızarabilir buz koyabilirsiniz demişti. Bi şey olmadı bizde ama. Alerji olmuş olabilir mi? 🤔
Ozgeruya Unibabyyy yumurta alerjisi olanlara kızamık aşısı yapılmıyor biz yaptırmadık doktorumuz izin vermedi simdi de zamani gecti diye saglik ocagi yapmıyor
Sultiii Biz de yaptırdık döküntü vs olur dendi ama 1 ay geçti bişey olmadı alerji olmuş olabilir bence acile gitmenize fayda var
Peromer Unibabyyy yumurta alerjısı varsa yapamayıZ demıstı bana hemsıre hanım .kasımda olacagız bızde yumurta yedır o zamana kadar alerjı varsa ası yapamayız dedi ondan olmus olabılır . Gecmış olsun
Sultiii Unibabyyy maalesef yumurta alerjisi birebir etken 😒bu tür durumlarda aşılarınızı hastanede yaptırmanız daha sağlıklı olur ❤️ geçmiş olsun 😔
Eymenduygy Unibabyyy yaaa yumurta alerjisinde kızamık sanki yan etki yapıyor bazıları önerilmiyor muydu neydi vallahi yanlış da yönlendirmeyeyim. Bilen bi arkadaş bilgi verse iyi olur
Unibabyyy Eymenduygy hemşire yapmadan önce doktora danış demişti ben de hastaneye götürüp doktora danıştım yaptırabilirsin dedi çok ileri boyutta allerjik bebeklere önermiyoruz dedi biz de yaptırdık o yüzden
Eymenduygy Unibabyyy belki de reaksiyon gösterdi alerjisi az da olsa. Siz bi doktoru falan arayın içiniz rahat etmeyecekse, ne iyi gelir onu da bilmiyorum şimdi 🤷🏼♀️ Ilık duş, bol sıvı iyi gelir, 2 güne geçer bence kızarıklıklar yan etki ise 😏
Ozgeruya Unibabyyy saglik ocagi bisey olmaz dedi ama doktorumuz istedigin zaman yaltırabilirsin dedi tekrar arayıp sorcam biara ay basinda menenjit aşımız var ondan sonra sorcam
Unibabyyy Sultiii teşekkürler acile götürdüm şimdi alerji serumu taktılar çok şükür ciddi bi durum yok🙏