Furug
Merhabaa,
Öncelikle sevindim.
Sevindim. Çünkü bir şeyler yapmak, evden çıkmak iyi gelecek sana. (1 çocugu bırakıp 29383 çocukla ilgilenmeye gittiğin için üzülmeli miyim acaba 🙄😀) saka bir yana evde olmaya alışmaya biri için ev hayatı çok zor. Çocuk, pandemi, ekstra sıkıntılar derken bunaldigini düşünüyorum. Ben bitiktim 🙄
Ankarada kreş ve bakıcı ücretleri 2500 civarı diye biliyorum. Bakıcı desteğinden yararlanabilirsin belki.maddi olarak daha mantıklı olursa..
Onun dışında söylediğin tutar, malesef, çalışmana değecek bir tutar değil. Hali hazırda zaten çalışmadığın, tek maas idare edebildiğinize gore bu ilk etapta önemli değil bence. Su an sen huzurlu olmak, hayatına dönmek icin çalışacaksın. Bu muhtemelen aile huzuru olarak geri dönecek.
Bu arada daha yüksek maas alabileceğin yerler araştırabilirsin. Baktın değmiyor, çıkarsın.