yaseminoztrk Ah_neredeee_vah_neredeee küçük bir tenceresi vardı onu kapağıyla birlikte kapatıp koydu poşet geçirdi mi hatırlamıyorum. Sonrada olduğu gibi çıkardı. Ama ağzı kapaklı bir saklama kabıda iş görür. Komposto bile kaldırdı annem buzluğa bebekle yapmam zor olur diye önyargılı olmamak lazım böyle konularda herşey giriyor buzluğa 😂
Zelihalp Ah_neredeee_vah_neredeee annem her sene atar hiç bir şey olmuyor. Bazıları sulanır demiş buzluğa atmadan da sulanıyor onun buzlukşa alakası yok ki ısıtınca a yeni yapmış gibi oluyor
Ah_neredeee_vah_neredeee Zelihalp evet bende attım valla canım .. artık ne olur bilmiyorum ama bozulacağına buzluk en iyi alternatif geldi umarım taşı da değişmez ☺️
Evsaanne Valla ben attım kilitli boşetlere koydum fazla geldi napabilirim yemeden 6 saat önce de çıkarır yerim soğuk severim zaten mis gibi hiç bir şey olmaz
Ah_neredeee_vah_neredeee harley Çok şekerli oluyor yapmıştım ben onu da :) tabi şeker seviyorsanız sıkıntı değil de
Leylaa_ Ah_neredeee_vah_neredeee nohut ve fasulye çıkınca güzel olmaz tadı kaçar yinede şimdi biraz koy akşam çıkart tadına bak nasıl olacak sicak olsaydi kavanoza koyup konserve gibi yapabilirdin olurmuydu bilmiyorum ilk defa böyle duydum çünkü
Limoncicegii Ah_neredeee_vah_neredeee Annem atardı saklama kutularına koyup saklardı tadında hiçbir değişiklik olmuyor
Yarim_Kilo_Kiyma Ah_neredeee_vah_neredeee Hiç duymadım ama sanmıyorum. Bazı lezzetlerin tadı bozuluyor. Heleki aşure birde ılık olacak var ya bayılırım😁
Ah_neredeee_vah_neredeee Yarim_Kilo_Kiyma Valla canım attım ben şimdi :) çıkarınca da ısıtırım öyle yeriz artık 😬 bakalım ilk deneme nasıl olacak
zeyzey77 nursocum Az malzemeyle olur tabi ki. Mesela kuru fasulye nohut fazla haşlanmış olsa bile fazlasını buzluğa koy istediğin zaman çıkar yemeğini yap
Limoncicegii Ah_neredeee_vah_neredeee çıkarınca direk ısıtmayın bir kaç saat oda sıcaklığında bekletip öyle ısıtın,tadı gayet güzel oluyor