nursocum Naciyeylmz oyyy çok küçükmüş. El yüz yıkadığınız yerde yıkılabilirsin su ne çok sıcak nede çok soğuk olsun hemen bi poposunu yıkayıp açık bırak havalansın çabucak iyileşir inşallah birde büyük bezde pişik yapar
28012020 Naciyeylmz sarı hametanla oksizinç kremi karıştırıp sürün çok iyi geliyor, bir de havalandırın bol bol. Bebeğiniz çok küçük ben o dönem hiç ıslak mendil kullanmıyordum pamuk ve su ile siliyordum altını
Naciyeylmz 28012020 çok teşekkür ediyorum cnm bilemedim yoğun bakımda ydi orda istediler öle kullaniodum nasl havalandirim tuvaletini yaparsa pki
28012020 Naciyeylmz ben hep altını su ve pamukla silip 5 dk falan bezi bağlamazdım sonra da dediğim kremleri karıştırıp sürüyordum çok şükür ciddi bir pişik problemimiz olmadı
nursocum Naciyeylmz altona bi tane alt açma bezi ser uyanık olduğu zamanlar hep açık kalsın daha çabuk iyileşir
Aygnnezgii Naciyeylmz eczaneden aldığınız zaman 30 TL falan ama doktor reçeteye yazdığı zaman sigortayla 4 TL ye kadar düşüyor
Melek0205 Naciyeylmz Pişik fazlaysa travazol krem çook iyi geliyor deneyin derim ayrıca bebiş küçükken a101 bim bezleri tercih etmeyin bence dokusu bile çok kötü. Sleepy ve baby turco gayet iyi bebişler için ❣
Alinduru Naciyeylmz bezin çeşidi, ıslak mendil kullanımı, az bez değiştirilmesi altının sürekli kirli durması hepsi pişik sebebidir 🤷🏻♀️