Naciyeylmz Kremi dolu dolu sürmeyin ince.tabaka halinde güzel bir şekilde yayın bende bimin bezini kullanıyorum çiş uzun süre durduğu için ve güzel temizlenmedigi için olabilir ıslak mendil kullanıyorsanız yıkamadan kullanmayin uzunnsure bekletmeyin çişini yaz ayindayiz şuan delik delik yara seklindeyde ıslak mendille tahriş etmeyin çişini banyoda hemen suyla yikaraaniz cani acımaz bebeğinizin mavi hametan merhem deneyin çok etkili bir krem