ayse_seker Minamm2020 0.5 olması gerek ama sizinki 0.316 olma ihtimali var bu arada bazı kişilerin kanda gözükmeyip idrar testinde gözükebiliyormuş Bnimki öyle olmuştu
Minamm2020 Caglarass canım ben ne fark ettim hastane bana yanlış test yapmış bence eski sonuçlara bakiyorum beta yaziyor bunlar benim testesteron hormonuma bakmislar
Tatlisannedilekk Minamm2020 Biliyorum görünmeyeceğini de yine de bir ihtimal dedim, eğer idrar yolu enfeksiyonu varsa da testte çift çizgi çıkabiliyor aklınız da olsun. Değere göre hamile değilsiniz ama içim rahat etsin diyorsanız 2gün sonra tekrar kan verin
Tatlisannedilekk Minamm2020 O hormon testi için isteniyor, hamilelik için beta hcg yapılıyor. Bence tekrar kan verin garanti olsun
Minamm2020 DamlaDorukhan testim yanlış yapilmis farkli hormona bakmislar tekrar verdim kan 440.50 çıkmış normalmi
Minamm2020 DamlaDorukhan Sagliklidir demi çünkü geçen defa düşük yapmistim degerler yükselmedi sabah olsaydı ya merak ediyorum
gocebebirbayan Minamm2020 adetin geçti mi canım. Geçtiyse geç döllenme olabilir mi ? Çünkü normal döllenme filan değil. Adetin geçtiyse beta hormonun 20 nin üzerine çıkardı çoktan