burjuvaanne Guli007 benimkide 2 ay 20 gunluk olcak 7.200 sadece anne sutu verdim iyi dedi ebede doktorda ama bilemedim saglikli olsunda
Umutyekta Guli007 valla benim bebis de 48 cm 2900 doğdu 2740 ile hastaneden çıktık. Şuan 2 ay 17 günlük 59 cm 5.200 herkes ufak diyor ama kilo alımı iyi dedi doktor o yüzden takmiyorum sağlıklı sonuçta 😍🧿
Azralmila19 Guli007 canını sıkma milletede kulak asma benim kızım6 aylık 9 kilo doktor kızıyor 1 yaşında çocuk 10 kilo olmasını bekliyoruz senin çocuğun şimdiden o kadar diyor ne yapim çocuk kustuğu halde yarıyorsa 🙄
Gizembickici Guli007 oglum 3130 gram dogdu. 6 aylik suan 7 kilo. Bence cok normal kilosu. Hatta bizimkine gore iyi bile
Mutlumuanee Guli007 Benim oglum 2800 le dogdu 3. Ayda 6500 du dr iyi dedi bisi demedi annesutu iciodu sadece o ayda mama nekadar verilir bilmem ama doydugu kadarini icsin fazla yap bak ne kadar icio
OzlemDoganay Guli007 gazı vardır, uykusu vardır muttlaka bi sıkıntısı vardır canım o an. Zaman geçire geçire birbirinizi çözeceksiniz inşallah. Şuan bence olumsuz hiçbir durum yok kilo alımı iyi gayet.