ben olsam kullanmam ya genel olarak ilaca karışıyım baş ağrımda bile içmem. çok ihtiyaç olursa çok uzun süre geçmezse o zaman ilaca başvururum. biraz vücuda şans vermek lazım vücut kendi kendine iyileşebiliyor. bol bol istirahat edip güzel beslenin. baktınız bi hafta azalmıyor sonra kullanırsınız. bi laf var zaten ilaçsız 7 gün ilaçlı bir hafta. ya da tam tersi😅