Dün akşam 5 de testimiz pozitif çıktı eşimde ben de çok kötü geçiriyoruz delta varyantı, sağlık ekiplerine söylediğimiz halde mesaimiz bitti dediler ilaçlarımızı getirmediler yarın sabah 8 de getiririz dediler şu an saat 1 oldu hala ilaçlar gelmedi,,Ankara il sağlık müdürlüğunu aradık gece 11 e kadar ilaç dağıtımi yaptıklarını söylediler , Bununla ilgili nasıl bir yol izleyebilirim?