Mickeylina benim liseye başlayacak kızım koç.Ortanca oğlum(7.sınıfa geçti) Yay.18 aylık oğlum Balık.koç ve yay burcu çocuğu olan annelere anlatabilirim(haaa eşimde akrep) karakter olarak nasıl bi çocuk olacaklarını(tabii biraz yetiştirme ile de alakalı ama belli başlı özellikleri var onları taşıyorlarya hani o nedenle dedim)allah rızası için eşi balık olan da varsa bana anlatsın.zira oğlum daha çok küçük.fark etmedim henüz.yani karakteri her bebeğin olduğu gibi işte.bensiz tek dakka durmaz evde,inanılmaz düşkün bana(e o da annesiyim olacak yani)yaş grubu nasıl ağlayarak dediğini yaptırıyorsa o da yapmaya çalışıyor,2 yaş sendromu sebebi ile bağımzızlığını ilan etmek derdinde sinir,asabiyet anlamında(yani her çocuk yapar bu dönemde o nedenle balık burcu erkeği nasıl oluyor bilmem)bende aslanım.aslan kızı olan varsa ona da yardımcı olurum(maşaallah tüm aileyi saydım.post amacının dışına çıktı yorumum😆😆)