Deletedmom115 GzdeBade 11 aylık başından beri böyle yaz gelse de sadece zıbınla dursa yoksa baş edemiyoruz 😊
melek_42 GzdeBade benim ki öyle doğdu doğalı 😖 sıkılıyor giyinirken canını mı acıtıyorum dedim annem bile giydirse basıyor bağrığı
Egecim GzdeBade ben büyüyünce düzelir diye düşündüm ama şuan gözümü korkuttun 40 günlük bebeğim hiç sevmiyor😂
Pelinzade Aynen canım üstünü çıkarırken anlıyor bir sevinç bir çırpınma heyecanlanır hele altı açılınca ama gel gör üstünü giydirdiği anlayınca kuyamet koparıyor bir an önce yaz gelsin bebecikler mutlu olsun