GzdeBade Kizlar bebeğim giyinmeyi hiç sevmiyor. 5 ay 3 günlük olduk. 4. Aydan beri böyle çığlık kıyamet kopuyor giyinirken🤗🤗 giyinme zamanı gelsin hiç istemiyorum hiç bı şekilde sakinlesmiyor. Sizin bebislerde böyle mi :)
Hazine_aykut GzdeBade bnm ki 1,5 aylık soyunca böyle bi sevimli sewimli bakıyo sonra giydirirken bi yerleri tutmaya çalşıyo
Ebeoz GzdeBade benim kiz da oyle ozellikle banyodan sonra. Banyo sonrasi disi cok kasiniyor ondan da cok agliyor. Artik elinde dislikle giydiriyorum
GzdeBade melek_42 ya daha çok ufaktan başlamış sizin ki benim ozamanlar da hiç sıkıntım yoktu hemen hemen 1 aydır başladı :)
Mervea GzdeBade soydurmak müthiş giydirmek işkence birde bu aralar kısa kol deniyorum çığlık çığlığa kolları açık diyrmi anlamadım
GzdeBade Mervea hele ki zibinda olmasın şap sap karnına vuruyor bı çığlıklar bı gülücükler anlatamam. İş giyinmeye geldi mi çocuğumun Karadeniz de gemileri batmış misali yüzünün şekli değişiyor :)
Annesininprensesi GzdeBade aynen çıplaklığa bayılıyor giyinmeye başlayınca ağlıyor hayır yani sıcak da değil ki çocuğu öyle bırakayım üst üste giydiriyorum😂 bu arada maşallah çok tatlı bebeğiniz allah bağışlasın🥰
GzdeBade Annesininprensesi yaa o yüzden hemen sıcaklar gelsin istiyorum istediği kadar çıplak kalabilir :) amin canım inşallah hepimizinkini 😘😘
Ertantgra GzdeBade 10 aylık oğlum var öyle olmayan bebişlere okunmuş üflenmiş gözüyle bakiyorum artık çığlık kıyamet bi kıyafet giydirmek yarım saati mi aliyo ama çıkartırken çok mutluyuz 😂😂
GzdeBade Ertantgra kesinlikle iş çıkartmaya geldiği zaman hiç sıkıntı yok giyinirken ter içinde kalıyorum ne kadar ah.kizim canım kızım diyip sebeklik yapsamda hiç yemiyor 😂😂😂
Ertantgra GzdeBade şebeklik 😌 ben maymunluğa geçtim artık 😂🙈 gene aynı gene aynı anacım yok illa yoracaklar 😌
melek_42 GzdeBade benim ki öyle doğdu doğalı 😖 sıkılıyor giyinirken canını mı acıtıyorum dedim annem bile giydirse basıyor bağrığı
Ayseciginannesi GzdeBade bizimkide oyle malesef. Ama alt acma olsun kiyafet cikarma olsun ozellikle pijama pantln, oyle sevinio ki. Ama giymeye gelince bAsio cigligi
biryavuzkusu GzdeBade bizimkide öyle birde benim bebeğim sürekli kusuyor 🤦🏻♀️ Mecbur sık sık üst değiştiriyoruz 🤣