Cevizlikekim ah evet kendimi sürekli açıklama durumunda kaldım eksik anlattığım İçin oldu sanırım. Psikoloğun önerdiği şeyleri anlatayım . Önce beraber parkta sosyalleşin. Önce siz sallayın arkasında bekleyin daha sonra onu görebileceğiniz noktada bakın çok az uzaklaşın önce tepki verir ama baktı ki annem uzaklaşıyor ama hala güvendeyim ben. Sonra işte evde ya da kreşte başka çocuklar ile vakit geçirin oyun gruplarına götürün ilk başta yarım saat sonra 1 saat giderek artırın. Alışacaktır ama siz yeterki ona bakışlarınızla güven verin tedirginliğinizi hissettirmeyin. Emin olun siz acaba içinizden ağlar mı diye geçirin ağlar demişti . Önce siz kendinize inanın sonra çocuğunuz öğrenecektir dedi . Umarım sizin için kolaylık olur 🥰 ben baya zorlanıyorum . Hatanın çoğu bende gerginliğimi hissettiriyorum