Sibel8Duru güvenli bağlanma tek taraflı bakılmıyor ben buraya göre yorumladım . Eğer çocuğunuz siz çıktığınızda ağlamıyorsa ve bakımına başkalarında yardımcı oldu ise tabiki ağlamaz . Ağlamasına bakarak güvenli değil güvenli denilmiyor yanlış açıklamış olabilirim . Tam olarak böyle toplayım. Çocuğun bakımını sadece anne üstlenmiş ise onu bırakıp gelebileceğini çocuk öğrenmemiştir ve anlayabilir . Psikoloğumuz şunu söylemişti bize tehdit gördüğünde sizi arıyorsa siz dışarıdan eve geldiğinizde mutlu oluyorsa tepki veriyorsa vs vs birsürü bi durum var bunlar güvenli bağlanma durumlarıdır demişti . Ağladı, ağlamadı gibi durumlara bakarak anlayamayız demişti . Tek bakılan çocuklar ağlar bakımı başkaları tarafından yardım gören çocuklar ağlamaz demişti ben bu durumu sadece kişiyi rahatlatmak İçin söyledim . Baştan böyle açıklasaydım sanırım sorun olamayacaktı