dontsleppyunhappy amin insallah 🙏🏼 Vermeyi düsünürseniz. 4-6 hafta arasi alistirma dönemi oluyor. O dönem icerisinde malesef ise gidememe durumu söz konusu. Cünkü ilk günler, yarim saat,bir saat seklinde yükseltiliyor ve cocuk ne zaman hazirsa birakmak istedigini saatler kadar orada kaliyor. Tabi her cocuk farkli. Oglum üc haftada alistirma dönemini bitirmisti. Bu süre uzayada bilir, kisada olabilir. Tek bir negatif yani ise, cocuklar sürekli diger cocuklardan hastalik kapiyor. Oglum her iki haftada bir hastaydi. Ama onuda atlatiyorsunuz tabi.