Cheddar Yemeklerde ve Menemen olarak kullandığım için soyup dörde beşe bölüp öyle kaynatıyorum. Öncesinde biberi yağda kavurup üzerine domatesleri ve biraz tuz atıyorum. Domatesler kendini salınca kapatıp sıcak kavanozlara koyuyorum. Kapakları da kaynatıyorum. Tek kasa domatesten 20-22 kavanoz arası çıkıyor bize tüm kış yetiyor. Bibersiz istersen sadece domatesleri de kaynatabilirsin. Kahvaltılık sos istersen robottan kırmızı biberle geçirip yapabilirsin. Afiyet olsun .