birannebirbebek1 benim oğlumda şu an 29 aylık. Daha 2 3 aydır 2 kelimeli cümleler kullanmaya başladı. Anne dur, anne su, araba nerde, baba nerde, anne ne yapıyorsun, noldu gibi gibi.. Haziran ayının öncesinde sadece 7-8 kelime çıkardı ağzından ancak o kadardı. Ben çok takmıyordum çünkü az çok çocuk gelişimi eğitimi aldığım ve özel eğitim kırslarına gittiğim için normal karşılıyordum ama çevreden sürekli geç kalmış doktora götürün gibi yorumlar da duymaktan çok sıkılmıştım. İnsan ne olursa olsun takıyor ki benim oğlumun aynı ayda doğan kuzeni var (kız bu arada) o şakır şakır konuşuyor ve çevremizdeki çok kendini bilmez de ikisini kıyaslıyor. Şu bir kaç aydır konuşmaya başladı ama çevremde birçok erkek çocuğunda görüyorum bu geç konuşma durumunu. Çoğu bir anda kendiliğinden konuşmuş çoğu da kreşe giderek. Canınızı sıkmayın hiç oğlunuz şu an sizden çevreden duyduğu her şeyi kaydediyor ve aslında her şeyi biliyor ama kelimelerle ifade etmiyor kendini.
Bu arada bende oğlumu kreşe vermek istiyorum Kasım ayında 2. Bebeğimi dünyaya getireceğim oğlumu ihmal etmemek adına kreşe vermeyi düşünüyorum. Ama tuvalet eğitimi yok siz nasıl yaptınız yani nasıl yapacaksınız. Yazdırdım dediğinizi gördüm yorumlarda tuvalet durumu nasıl işleyecek kreşte .