alicihankus 4.aydan beri kullanıyorum 8 aylık oldu
İçeriğinde paraben var ama doktorum bu maddenin vücuttan atıldığını, parabenin bebeğe zarar verebilme ihtimali varmı diye sorduğumda eğer günde bir şişenin tamamını içmezse hiçbir zararı yok dedi
Kabızlık olmadı hiç yan etki yaşamadık
Ama kan değerlerine bakıldığında depolar biraz azmış demir oranı düşük çıktı. Değiştireyim dedim ilâcı. Doktorumda dişi çıkana kadar bunu kullan dişleri çıkmaya başlayınca değiştiririz dedi