alicihankus evet aldım kapıda ödeme ile aldım ama kargo ücreti ve kapıda ödeme ücreti eklendi ama olsun kredi kartını vermek istemedim.botanik eczane diye bir site var ordan aldım ben yaklaşık 3 aydır kullanıyorum maşallah ne kabızlık ne başka bi sorun yaşamadım hatta 3 komşuyuz biz bebeklerin arası da 5 gün😄hepimiz kullanıyoruz hiçbirimizde sorun olmadı kesin tavsiye yani😉