Ashly90 bende önceden sizin gibi tedirgindim, eşim olmadan hiç bir yere çıkamıyordum. Bir sabah kalktım ve ağlayacaksa evde de ağlıyor dedim ve bebeğimi pusetine koyup, anneme kahvaltıya gittim. O günden beri (ki sizinle aynı zamanda) dışarıdayız. Kısa mesafe ile başlayın (15-20 dakikalık), ağlarsa da sağa çekip, sakinleştirirsiniz. Siz rahat yaklaşırsanız bebeğiniz de bunu hissedecektir, emin olun.