ozsez85 Sindirim sistemi doğduktan sonra da gelişmeye devam ediyormuş. İkk aylarda sindirşm sistemi rahatsızlıkları ortaya çıkabiliyormuş. Özellikle anne sütü almayan bebeklerde daha çok karşılaşılıyormuş. Üç ay da tamamlamırmış yaklaşık olarak sindirim sisteminin gelişimi. Ön kısmı sert arkası normal hatta ishal gibiydi. Doktorumuz bir çay kaşığı zeytinyağı ver dedi. Bekleyelim tamamlansmasını gerekirse ilaç veririz yedi-10 arası yapamaması normal zaten dedi. Ben her gün ilk mamasına zeytin yağı koydum. Sürekli masaj yaptım. Şimdi çok şükür yapıyor