Esilahanm1 Eymeninannesi21 Ya daha once de oluyordu ama bı şekilde emziriyordum yatarak gezerek vs şimdi hic emmek istemiyor sütum hemen gelmediği için
Rabiazulal Esilahanm1 aynen bir numara al 6.aynda 2 numaraya geçersin 350 gramlık var bide mamayı açtığın zaman üstündeki tarihe bakma 3 hafta içinde bitirmen gerekiyo yoksa çöp oluyo
Aselsmomy Esilahanm1 ben normal bebelac veriyorum 13 aylik kizim dogdugundan beri verdim çok memnunum doyuruyo kilo aldiriyo
Esilahanm1 Eymeninannesi21 dün başladım veriyorum ama içmiyor ağzını kilitliyor sadece 50 ml içti baskada içmedi
sevgisevgi Esilahanm1 ben de bebelac gold kullaniyorum, meme ile birlikte, memnunum gaz yapmiyor, sindirimi kolay, kilo alimi da iyi benim bebegimin, denemenizde fayda.var diye dusunuyorum
Ekvatoral Esilahanm1 bende hipp combiotic verdiyorum bir ara bebelac gold nutricare verdim. O da iyiydi ama ondaki problem parçacıklar kalıyordu çok iyi erimiyordı
Esilahanm1 Ekvatoral onun iceriginde dedigim gibi bebeklerin sondiremedigi bir madde varmış çok gaz yapıyormuş die okudum ama bunu da içmek istemedi kızım
Ekvatoral Esilahanm1 Combiotic olanı kullanıyorum gazı olmadı kuzumun hiç kabızlığı okdu mamadan diyr düşündük brbrlac gold aldık ama mamadan değilmiş çok şükür şimdi iyi. Doktorlsr sma yı öneriyor
ozsez85 Ekvatoral bizde de hipp te gaz azaldı ama kabızlık oldu. Siz yazınca sormak istedim, kabızlık neyden kaynaklanmış? Ben mamaya baglamıstım