mom24532 çocukken olurdu bende affedersiniz ama bende dışkımda gorurdüm ve o şeyin kurt olduğunu anlamazdım şimdi olsa bende baya korkarim ama bi sakin olun yinede kabak çekirdegi yiyin ayrıca iç çamşırlarınızı ayri yıkayın eşiniz ve bebeginizkinden yüksek ısıda buharsız ütüleyin gecer inşAllah 😊