Kızlar aşırı korkuyorum.
Kıl kurdu olabilir mi sezeryan doğum yaptım 2 ay olacak doğumdan sonra çıktı ortaya özellikle geceleri makat bölgesinde kaşıntı bebeğimi yeni emzirirken daha 1. Haftada emzirirken hep midem bulaniyordu. 1 hafta sonra da kaşıntı başladı. Bu akşamda ishal başladı Eşimde falan birşey yok bulaşıcı olduğunu duydum bebişin altına da sürekli dikkatli bakıyorum bunun için hangi doktora gidilir bir de lütfen bilen yazsin. Çok korkuyorum kıl kurdu ise ve bebeğime bulasirsa diye