serenayyx merhaba, kesinlikle trosyd krem öneriyorum. Biz de yeni doğduğu zaman çok çekmiştik. Eczacı arkadaşım önerdi ve çok iyi geldi. 3 aylık oldu bebeğim. Bir daha hiç olmadı şükür. Ama günde bir kez kullanın ve geçince bırakın. Sonrası için bepanthol baby pişik önleyici kullandık.