Bizde pişikten yana dertliyiz bu aralar herşeyi bende denedim ama bebeklerin de cilt tipi farklı oluyor birine iyi gelen size gelmeyebiliyor ben kantaron denedim hametan sürdüm fitoyu sürdüğümde sanki etinden et koparır gibi ağladı onu hemen yıkadım sudocrem hiç etki etmedi en son yine hamazinc toparladı ve hemen her açmaya suyla yıkayın sabun değince de geçmiyor birde günlük mutlaka duş aldırıyorum biraz daha rahatız ama dediğim gibi siz buluyorsunuz cildine iyi geleni