Elohee bebeğim 11 aylık mama ile besleniyor ilk 3 ay mama ,meme gitti sadece..Açlıktan kastım sabah kahvaltıdan önce 1 bardak ılık limonlu su sonra1 dilim buğday ekmeği az peynir birkaç zeytin bazen yumurta okadar.Kahvaltıdan sonra yeşilçay öğlen yulaf ezmesi süt yoğurt koymadım..Bazen ondan tost yaptım,bazen yoğurtlu semiz otu yedim 1 kase,akşam en geç 6 da az sebze yemeği yedim yanında bol yeşillk haliyle sebze yemeği yeterli olmadı için otlara sarıldım😂6 dan sonra çay ,kahve dışında birşey tüketmedim.Tatlı ihtiyacımı meyvelerden aldım.İlk günler sporda yapıyordum ama artık onuda bıraktım.Bebeğim çok yoruyor ona halim kalmıyor.