Aet 4 aylık gibiydi lokalle dikişli yaptırdık, bende klips istiyordum ama doktorumuz önermedi, sünnet böyle birşey sonra çok sorun yaşarsınız dedi. Zaten anesteziden sonraki işlem 5 dakika bile sürmüyor fazla deriyi tutup çekiyor kesip hiç bırakmadan hemen dikiyorlar ve bitti. Biz akşam 6 gibi yaptırdık çok iyiydi akşam uyudu gece 12 gibi bi kıyamet koptu anestezinin etkisi geçince ama 1-2 saat sonra sakinleşti gezerken. Sabaha turp gibiydi sonra da hiçbir şey hissetmedi. Şimdiden geçmiş olsun 🌸