Herkese merhabalar oğlum on aylık ankarada yaşıyoruz , sünnet yaptıracağız , klipsli yöntemle onursal yıldıza yaptırmaya karar vermiştik ancak internetten biraz araştırınca klipsli yöntemin iyileşme süresinin uzun olduğu dikişlide ikinci gün iyileştiği halde klipslide dört gün sonra klipssin çıktığı böylelikle iki iş olduğu bir de o aşamada çocuğun canı yandığı ,çocuk ağlamasın diye sonrasında ilaç kullanımın fazla olduğu vb şeyler yazıyor. Yaptıranlar tecrübelerini paylaşabilir mi özellikle klips çıktıktan sonra bir süre deriyi geri çekme gibi bir uygulama var mi , hangisi tercih edilmeli ? Şimdiden teşekkürler