Minikadim Kahvaltı önemli bie öğün ama yemiyorsa da dünyanın sonu değil. Bizim kahvaltı vaktimiz, onlara uymayabiliyor. O nedenle mesela benimki kahvaltı yapnak istemezse zorlanmıorum. 1 saat sonra geliyor acıktım diye ozaman kahvaltı tabağı hazırlıyorum. Eğer az yerse normal kahvaltı vaktinde, meyve ile takviye yapıyorum, 1 şeftali 1 elma dilimliyorum.