merhabalar benim kizimda bembeyaz dogdu ben cok hatiramiyorum annem diyorki hemsireler sarisin bebek falan demisler kendi aralarinda cok beyazdi diyor neyse 17 yi gorduk foto aldik sarilik icin ama sarilik tam gitmedi ve alni yanaklari siyaha dönuk sari siyah arasi isiga gore degisiyor boz bi kahve gibi esim esmer benim ben de beyaz tenliyim elleri daha beyaz bebegin su an ama karni kahverengi bacaklari bir tik daha acik ayaklari da beyaz ben gunisigi gormemesine bagliyorum el ve ayaklari 2 ayligiz su an bakalim 3 aylikken ne.olacak beklemedeyim otursa su bebeklerin rengi boyle tuhaf oluyor bi kahverengi bi esmer bi sari yanar donerli tovbe yarabbim bizde de durumlar boyle hepimizin bebekleri.duzeir insallah allahim saglik versin