Benim oğlum da doğduğunda bembeyazdı, 2 gün sonra sarılıktan kara-sarı oldu; öyle ki biz “bu çocuk esmer olacak” diyorduk. Sonra sarılığı vücuttan bi attı, şu an bembeyaz, sarışın ve yeşil gözlü bi erkek oldu😌 Hala eski fotoğraflarına bakıp konuşuruz nasıl da yüzünde kara-sarı bi renk varmış diye. Bu arada ben esmerim, eşimse beyaz-sarışın tenlidir. Şimdi 4 ay 4 günlük. Demem o ki geçiyor👍🏻