prensannesi1111 4 aylık oğlum normalde beşiğinde yatıyordu. Daha sonra covid geçirdi o süreçte bana daha çok bağlandı beşikte asla uyumuyordu. Bizde babamızı gönderip beraber uyumaya başladık emerek. Biliyorum çok yanlış böyle olmasını hiç istemezdim ama büyük konuşmamak lazımmış.Bakalım inş zamanla tekrar beşiğinde döndürebilirim.