Kızım doğudugunda sallamak istemedim yanımda anne yanı yatağında yatıyordu. Sonra uykuya geçişnde zorlamaya başladı ayağımda uyutup anne yanı beşiğe koyuyordum şimdi ise salon serin yatak odası sıcak diye oraya yatmıyoruz. Kızımla beraber salonda yerde mindere yatıyorum. Gündüz daha çok odasına park beşiğe yatıyorum yavaş yavas alışsın diye ♥️