Denizmomy Semakaya5858 evet canım o ayrı oluyor bende 1 ayı geçti başvuralı ama henüz yatmadı sıraya alıyorlarmış geçen hastaneye gittiğimiz de sormuştuk
Ocak2021 Zuleyha1234- basvuru yapmıyorsunuz eğer eşiniz veya siz sigortalı iseniz adınıza pttye yatıyor .
Ocak2021 Zuleyha1234- dogum parası için basvuruluyor yani çocuk parası da deniliyor her ilk çocuk için 300 lira alınıyor