Emzirme parası doğum yaptığında otomatik olarak anne adına PTT ye yatıyor. Herhangi bir başvuru yapmana gerek yok. Analık olan için de aile bakanlığına çocuğun kimliği ile başvuru yapman gerekiyor. İnternet ortamından yapılmıyor ne yazıkki bizzat gidip form dolduracaksın