Sweetdream bende 5 aylıkken ayırdım oğlumun odasını ama ben hiç yanımda yatağımda yatırmadım doğduğundan beri hep yatağındaydı aynı odadaydık ve doğduğundan beri sallamadım ya da destekli uyutmadım hep altını aldım giydirdim emzirdim yatırdım uyku müziği açtım kendi uyudu ilk başlarda emerken uyuyordu 4. Aydan sonra da hep her gün aynı saatlerde uyuttum yatağına yatırdım 5. Ayında da odasını sabah uyandıktan sonra ilk gündüz uykusunda odasında yatırdım akşama kadar alışma süreci gibi oldu ki zaten aynı beşikti farklı bir yatak değişimi yaşamadı sadece odası değişti aynı rutinleri tekrarladım biz motorolanın telsizini aldık gayet memnunum gece anında sesi iletiyor sorun yaşamadık sizde müzik ile uyumaya alıştırabilirsiniz ya da eğer uyku düzeniniz yoksa önce her gün aynı saatte uyutmaya özen gösterin biliyorum zor oluyor her gün aynı saatte uyutmak ama bir şekilde fedakarlık yapmak gerekiyor benim oğlum kılın doğduğu için ve pandemi şartları avantaja döndürdüm hep evdeydik o yüzden aynı saatte uyuta uyuta kendisi artık uykusu gelince uyuyor arada müzik açıyoruz uyku saati şaşarsa ya da bir sıkıntısı olursa