Kızlar merhaba daha bebeğim çok küçük 5 aylık ama anne yanı beşiğinde artık rahat yatamıyor. Gece artık ortamızda yatıyor ama çok uyanmaya başladı sanırım kokumdan dolayı meme özlemi çekiyor uyurken🤣 benim ne kadar perişan olduğumu söylememe gerek yok hem uykusuz kalıyorum hemde ezerim fln diye rahat uyuyamıyorum. Bende diyorum fırsat bu fırsat acaba odasında mı yatırsam gündüz odasında yatıyor ama gece kıyamıyorum bir de korkuyorum ağlarsa sesini duyabilir miyim diye 😢 lütfen yardım edin