Furug
Geçen ay benim oğlumda tatilde hastalandı, bir anda kusmaya başladı ve sürekli kustu ne yediyse. İshali yoktu ateşi yoktu kusma sonrası halsiz kaldı çok fazla ve suyu bile çıkardığı için hastaneye gittik. Bağırsaklara bakmak için röntgen çektiler ishal olacak dediler, bir ilaç verdiler orda ilacı verdikten yarım saat sonra emzir bakalım kusarsa serum vereceğiz dediler. Kusmadı çok şükür o an kesildi kusması. Sonrasında dedikleri gibi birkaç gün ishal oldu hiçbir şey yedirmedim yemiyordu çünkü bolca su verdim arada çubuk kreker ve meme. Çabuk atlattı çok şükür, bence bulunduğunuz yere yakın bir hastaneye gidin en azından içiniz rahat eder hem belki şikayetlerini de geçirirler orada müdahale ederek 🌸