Ates olmadan boyle bir sey yasayan oldu mu? bugun 2.post acisim :(
Ne yediyse kustu dunden beri,
cok moralim bozuk doktoruna yazdim o da Enterogermina kids flakon ve raxerin verdi.acil hastaneye gidin vs yazmadi..ates ve halsizlikte yok
Su iciyor bol,keyfi yerinde gibiydi aksam ama oglende yedigi corbayi kusmustu bende aksam uzeri aralarla 2 muz verdim.o sekilde uyudu simdi :(
Basina gelen var mi? Sabah haslanmis yumurta yedirecegim umarim kusmaz kendisinde de traavma oldu resmen.hastaneye gidip gitmeme konusunda kararsiz kaldik baska sehirde oldugumuzdan zaten arastirdim ishali kesecek seyler verilemezmis acaba serum gerekir miydi.
Denize cok girdi kesin yuttugu sulardan enfeksiyon falan kapti :(((
ay bilmiyorum velhasil cok canim sıkkin :(
Esimde persembe icin yer ayirtmisti bir otelde ama hep icimde sıkınti vardi.
evliligi toplama cabalari 2.bir strese yerini birakti ne sans ama :)