[silindi] Zhnce evet zaten biraz birikim yapayım borçları da kapatayım gözüm fazla bir şeyde değil sadece rahat edelim istiyorum
[silindi] Smilee evime 25 dk uzaklıkta isim zaten bakacak kişide 2 alt sokağımda benim çağrı merkezi işi eski iş yerim 2 senelik geçmişim var orada
[silindi] MrvNyzDua65 bilemedim bazıları çocuğunuzdan önemli mi ben asla birakmazdim falan diyor ya kendimi sorguladım bir an
Jument [silindi] bir tek anneme güvenirim.. o bakacaksa bırakırım.. ama tabii çok zor durumda olmam lazım bırakmam için keyfi asla bırakmam..
Cancansmom [silindi] Allah yardımcın olsun, geçim sıkıntısı cok zor, bebeginizin ihtiyaclarini karsilayamamak cok zor. Siz en iyi calisarak ona güzel bir bakim saglayabilirsiniz.