[silindi] varsa birakacak yer, calisin tabiki. Yemeye ekmek bulamamaktan bahsediyorsunuz, o cocuk büyüdükçe ihtiyaçları artacak,o zaman napacaksiniz. Calismak ayip degil,herkesin hayat sarti baska, ne gerekiyorsa onu yapmak gerekiyor. Umarim birakacak yeriniz vardir.