Mihranimmm canım çok geçmiş olsun, yakın zamanda 6.5 aylık bebeğini yataktan düşürmüş bir anne olarak yazıyorum. Devamlı takipli doktorumuz var ve çok sıkı iletişimi var. Düşer düşmez aramıştım. Bana bulantı ve kusmayı takip et demişti. Uyumasında sorun yok demişti. Gözlerde kayma bilinç kaybı gibi yani böyle şeyler yolda korkma. Ben rahat edemeyip acile götürmüştüm orada da aynısını dediler, kusup kusmadığını soruyorlar ve takibe alıyorlar bebek oldukları için hiçbir şey yapılmıyor. Sıkıntı olacağını sanmıyorum ama sen annesisin ve en ufak bir tersliği bence hissedersin.