Mihranimmm biz geçtiğimiz ay memlekete giderken ufak bi kaza atlattık arabada. Katanlıkta aniden önümüze bi bisikletli çıktı ve eşim önce direksiyonu kırdı sonra fren yaptı,ben bu esnada arka koltukta bebeğimi emziriyordum. Frenle bebeğimin kafası ve omuzu ön koltuğun arka kısmına çarptı ve o çarpmaya bebeğim ağlamaya başladı. Önümüzde 2 saatlik yol vardı şehire girmeye. Gider gitmez hastaneye gittik doktor henüz çok küçük olduğu için tomografi çektiremeyeceğimizi söyledi. Sert bir zemin olmadığı için gerek yok dedi sadece o şokla ağlamış olabilir dedi. Bide çarpmadan sonra 48 saat izlenmesi gerektiğini söyledi. Sadecs kusma olursa acilen getirin onun dışında hareketlerinde bi anormallik yoksa bir şey olmaz dedi.