Annis-ogul Kıyaslama genelde yürüteç kullanıp, 1 yaşına yeni giren bebeklerle oluyor birde. Yok sen kullanmadın, yok senin yüzünden yürümüyor 😅 Yürüteçsiz 9-10 aylık yürüyen bebekler tanıyorum yani. Yok emeklemedi, yok yürümedi, bi salın şu Anneleri ya 😬😅