Sedakuru özel bi hastanede doçentti sanırım iyi bi doktordu. Koronadan dolayı bizi içeri almadılar bebeğim acıdan değil de korkudan ağladı ama benim bebeğim huysuz biraz :) 15-20 dk sürdü zaten, yanımıza geldiğinde çok zor bi yarım saat yaşadık çok ağladı bizi göremeyince korkmuş. Yanına süt sağıp vermiştim hepsini içmiş :):) siz de öyle yaparsınız almazlarsa. Ama üç güne dikişler tamamen çıktı biz karton bardak koyduk değmesin diye üç güne onu da aldık. Hatta biz sünnetin ikinci günü İstanbul’a gezmeye gitmiştik 😂 bir haftaya falan iyileşti. İlk gelince böyle pipi paramparça gözüküyor insanın gözüne ben eşime çok kızdım nerden çıkardın sünnet işini diye ama iyi ki yaptırmışız. Şuan 7 aylık yani imkansız şuan sünnet ettirmek çok hareketli. Daha sonra da tramva oluyo diyorlar hatırlayınca. Bence yaptırın biraz uzun oldu ama ☺️