Sedakuru merhaba. Oğlum 2 gün önce sünnet oldu, 6 buçuk aylık. Sünnet esnasında uyuyordu, lokal anestezi ile oldu. Öncesinde ben emzirdim uyuttum ve doktor uyandırmadan yaptı sağolsun. Hele sizinki 2 aylıkmış kuzu, uyur hiç endişelenmeyin. Hissetmiyorlar zaten anestezi olduğu için. İdrar yaparken ilk gün ağladı, veya huzursuzluğu oldu. Onun dışında bezini değiştirirken bazen yapıştığı için ağladı. Bol bol yağ sürüyoruz yapılmaması için ve sık sık bez değiştiriyorum çiş yapmasını beklemeden. Bugün 3. gün keyfi yerinde.
allah bağışlasın hepsini 🙏