HappyKids
Bu perşembe 6.5 yaşında ki oğlum sünnet olacak inşallah, lokal anestezi diye anlaştık doktorumuzla ♥️ sizlere tek tavsiyem bu kadar süre ertelemeyin, doğduğu zamanlar da çevremiz yaptırın diye çok ısrar etti biz kıyamadık derken bu zamana nasip oldu. Perşembeyi atalttıktan sonra geç sünnetin avantaj/dezavantajını yazarım tekrar 😅🙈